Binnenkort verwacht ik 2 nestjes cavia's

In totaal heb ik 7 cavia's, 6 zeugen en 1 beer. Mijn sheltie x Coronet dame heb ik laten dekken door mijn coronet beer. En mijn CH-Teddy dame heb ik ook laten dekken door deze beer. Alle 3 de cavia's hebben een stamboom.
Mag ik jullie voorstellen aan:
A Thousand Miles - Miley

Choco buff wit van kleur en in november word ze 1 jaar.
Dit is haar 2e zwangerschap. Tijdens de eerste zwangerschap kreeg ze met 7 weken dracht een miskraam van 5 prachtige jongen (op 8 augustus) De jongen waren nog kaal en uiteraard nog niet levensvatbaar dus deze waren al dood. Dit gebeurde 's nachts en ik had geluk dat de cavia's op mijn kamer stonden waardoor ik wakker werd van het geluid en kon ingrijpen (ze zat nog bij de beer.)
Deze keer lijkt alles goed te gaan en vanaf vandaag zit ze ook niet meer bij de beer.
Kiwi (oudere foto)

Mijn CH-Teddy meisje. Ze word in december 1 jaar oud en heeft nu dus de perfecte leeftijd voor een eerste nestje. Ik heb op het moment helaas geen CH beer tot mijn beschikking vandaar de keuze tot een kruising.
A Gentleman's Touch

Mijn beige buff witte coronet beer.
Hij is nu ook een jaar oud.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om de laatste loodjes mee te volgen en de jongen de eerste 4 weken mee te volgen. Zelf ben ik van plan om 2 of 3 zeugjes uit de nestjes te houden en er staan er ook een aantal al gereserveerd maar het is natuurlijk afwachten wat er geboren word

Ik denk dat beide cavia's toch zeker wel voor half november bevallen zijn maar het blijft gokken natuurlijk

Een lijstje van hun gewicht de afgelopen tijd: