Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anna79 schreef:@Wilawander tja als de DA constateert dat het een verstopping is weet je dat het een verstopping is en wat kan je daar dan mee, je weet nog steeds niet waardoor... Ik kijk elke keer wel naar wat de omstandigheden zijn en wat ze gegeten hebben, dit keer had hij aan een plant in de woonkamer geknabbeld, is geen giftige plant en heb het ding al zo lang als ik het konijn heb, maar wie weet is dat verkeerd gevallen? De allereerste keer is hij doodziek geweest wekenlang, dat was als jong konijntje, hij had toen een abces waar hij antibiotica voor kreeg, toen kwamen de darmen stil te liggen, we hebben toen hemel en aarde bewogen om hem er weer bij te krijgen, hij was op sterven na dood. Ik vraag me wel af of hij die antibiotica destijds wel had moeten krijgen en dat zijn darmen daardoor misschien zo gevoelig zijn gebleven, zeg het maar... Ik weet wel dat hij in bezit van een iets minder oplettende konijneneigenaar allang dood was geweest. Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.