Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xTesske schreef:Dat had ik zeker gedaan als ik alleen was. Alleen zijn mijn reis partners het probleem. Deze willen dus echt niks met haar te maken hebben en vinden haar maar vies dus ze kan niet met ons mee. Het is trouwens echt een straathond. Momenteel zijn we ook enkele kilometers van haar verwijderd, zij zit in alleriquin en wij in mindo. Ik wil haar zo graag in nederland zien te halen.
Cayenne schreef:xTesske schreef:Dat had ik zeker gedaan als ik alleen was. Alleen zijn mijn reis partners het probleem. Deze willen dus echt niks met haar te maken hebben en vinden haar maar vies dus ze kan niet met ons mee. Het is trouwens echt een straathond. Momenteel zijn we ook enkele kilometers van haar verwijderd, zij zit in alleriquin en wij in mindo. Ik wil haar zo graag in nederland zien te halen.
Zijn je reispartners toevallig je ouders?
Nagini schreef:Ik snap dat het goed bedoeld is maar ik denk dat het qua kosten enorm gaat zijn..
Hoe ga je dat doen als je op doorreis bent? Waar gaat de hond heen zolang je aan het reizen bent?
En ben je in staat die hond weer te vinden als jij daar niet meer bent?
Ik krijg hier altijd zo'n ''waarom'' gevoel bij. Er zijn zoveel honden in het asiel in NL, waarom dan eentje helemaal de wereld over vliegen.
Gillbo schreef:Waarom zoveel moeite voor een straathond van daar Als die kosten, daar kan je een hele hoop honden die hier in de asiels zitten van helpen
Cowgirl schreef:Of ts nou wel of niet het dier meeneemt naar nederland
Het dier kan in ieder geval nu wel zorg krijgen in een opvang en wie weet komt er dan alsnog iemand voor. Het hoeft niet meer op straat te leven waar het zich nog ook nog steeds kan voortplanten. Want dat laatste is de oorzaak van al die zwerfdieren. Ik ben dan zelf ook een heel groot voorstander van neutraliseren.
Daar begint de aanpak van dit wereldwijde probleem.
Ik heb dit jaar vrijwilligers werk gedaan op Skiathos bij een katten opvang...topic staat op Bokt erop uit.
Ik ging zonder kat naar huis maar het was wel heel moeilijk. Volgend jaar weer terug.