Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nils schreef:Hier zeer tevreden over Lotgering, honden en kat doen het er goed op. Wel is de verpakking niet heel handig (goedkoop dun plastic) maar naar het schijnt word dit gedaan om de kosten laag te houden.
Zou je mij een PBtje kunnen doen over jouw bevindingen van de Naturis fabriek?
Maiske schreef:Ik heb Kivo,Hunters Home en Bandit nagezocht en twee vallen er voor mij eigenlijk af nl. Bandit en Kivo.
Over Kivo lees ik niet heel goede berichten op de diverse fora; redelijk grote stukken bot, wat ik met de chihuahua echt niet kan hebben, redelijk vet waardoor er drie gegarandeerd weer aan gaan komen en wisselende kwaliteit.
Bandit ziet er erg goed uit maar viel eigenlijk meteen af door het beperkte aantal diersoorten. Zoals ik het lees hebben ze bijvoorbeeld geen paard en juist daar zijn ze hier dol op. Misschien een beetje luguber maar ik vind het ook het mooiste vlees.
Hunters Home spreekt me wel erg aan; het lijkt fijn genoeg voor de chihuahua en ze bieden genoeg diersoorten.
Op zich wil ik wel wat inkopen het gaan proberen maar wellicht zijn er nog andere ideeën? Ik wil niet meerdere keren over moeten schakelen.
petitparis schreef:Mss voor de duidelijkheid, TS heeft, zoals ik eigenlijk al vermoedde gezien ik al meermaals bij de fabrikant geweest ben voor een bestelling, de productiehal noch de grondstoffen gezien. Info over de kwaliteit kan er dus niet gegeven worden.
Wat ik kan bevestigen is dat de uitbater, stichter,... niet de meest vriendelijk persoon is en weinig vertrouwen uitstraalt.