Alles wordt geregeld door haar fokkers. Faizah is inmiddels alweer 4 jaar oud en haar nest is het laatste nest wat de fokkers hebben kunnen fokken. Hun eigen honden en hun andere nestjes zijn inmiddels allemaal te oud om nog mee te fokken en dus zijn Faizah en haar zusje de laatste uit de lijn. Na een aantal tegenslagen is het dan toch gelukt om hun lijn door te zetten met mijn meid.
Vorig jaar zijn ze al eens met haar naar twee reuen geweest die beide geen interesse toonde terwijl het tijdstip goed moest zijn volgens de DA die bloed heeft geprikt. Ruim een half jaar later hebben we de loopsheid te laat ontdekt, en nu eindelijk toch gelukt!
Inmiddels is ze 6,5 weken zwanger. Met 4 weken hebben we een echo laten maken en werden er drie pups geteld. Een echo zegt niet alles, want vruchtjes kunnen nog afsterven of zich juist verstoppen, dus het blijft spannend!
Dit is Faizah:

Ze heeft niet vaak aan wedstrijden mee gedaan, maar bij haar eerste wedstrijd won ze direct CAC. Daarnaast heeft ze nog een hartonderzoek gehad en een haasvastverklaring gekregen zodat ze goedgekeurd werd voor de fok.
Als pup worden ze helemaal zwart geboren. Dit is Faizah met haar moeder

De officiële aankondiging:

De papa komt uit Duitsland. Een jonge hond met veel potentie die al een hoop gewonnen heeft. Het schijnt een ontzettend lieve, makkelijke hond te zijn met een geweldig karakter.
Ze waren meteen verliefd toen ze elkaar zagen en stonden te dansen met de voorpoten om elkaar heen geslagen

En het leuke: we kunnen dus zowel zwarte als rode pups verwachten

Faizah is inmiddels duidelijk zwanger

Mevrouw slaapt het liefst de hele dag en ik moet moeite doen om twee keer per dag de straat met d'r uit te lopen haha. Gisteren had ze even een extreem goede dag en werd er gekwispeld naar alles wat bewoog en wilde ze van gekkigheid met de kat spelen, die natuurlijk not amused was

Vandaag tijdens het borstelen viel ze haast in slaap haha!

En haar dikke buikje inmiddels:

Over anderhalve week komen de fokkers haar ophalen, en zal ze daar de pups krijgen. Ik ga natuurlijk zo vaak mogelijk kijken, maar het is niet om de hoek helaas.
In ieder geval erg spannend, voor iedereen