Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanel1985 schreef:Dacht juist dat ze van diet "goed" voer geen 4 à 5 keer moeten poepen aangezien dat betekend dat het eten wat er in gaat, er dan ook gewoon terug uit gaat.
Dat zeggen ze toch als een hond "slecht" voer krijgt en zoveel moet poepen.
annepaardoes schreef:chanel1985 schreef:Dacht juist dat ze van diet "goed" voer geen 4 à 5 keer moeten poepen aangezien dat betekend dat het eten wat er in gaat, er dan ook gewoon terug uit gaat.
Dat zeggen ze toch als een hond "slecht" voer krijgt en zoveel moet poepen.
Het gaat om de totale hoeveelheid, niet om de frequentie. En dan is het nog maar relatief wat "veel" is. Twee keer per dag een flinke hoop kan veel meer zijn dan vier keer per dag een keuteltje bij dezelfde hond.
Riddershow schreef:Ik denk dat je naar de daagelijkse hoeveelheid moet kijken. Voor hetzelfde geldt heeft de hond zichzelf gewoon aangeleerd om elke gelegenheid aan te nemen om te poepen. Wandelen = Poepen (of het nu dringend is of niet)
beatje schreef:Dan moet je eens kijken wat hij voor vlees krijgt.De mijne kakken anders als ze geit krijgen dan als ze paard krijgen of zalm.In geit zit meer bot verwerkt dan kakken ze geler en harder.Bij paard kakken ze zwarter van kleur en is hun ontlasting dunner.
Ik zou me eerder zorgen maken als ze om de dag zouden kakken of zo.
Jannickee schreef:beatje schreef:Dan moet je eens kijken wat hij voor vlees krijgt.De mijne kakken anders als ze geit krijgen dan als ze paard krijgen of zalm.In geit zit meer bot verwerkt dan kakken ze geler en harder.Bij paard kakken ze zwarter van kleur en is hun ontlasting dunner.
Ik zou me eerder zorgen maken als ze om de dag zouden kakken of zo.
Ik hoef me er dus niet heel veel zorgen om te maken. Ik wist niet dat daar ook nog verschil in zat, hij krijgt paard/eend. Koekjes zijn ook van paard
Jannickee schreef:Nee dat weet ik, helaas door zijn allergie kan ik niet alles voeren. Dit is het enige waar hij geen jeuk van krijgt tot nu toe. Wel krijgt hij nog 1 dag brokken. Maar mochten mensen alternatieven hebben dan is dat altijd welkom natuurlijk
Jannickee schreef:Nee dat weet ik, helaas door zijn allergie kan ik niet alles voeren. Dit is het enige waar hij geen jeuk van krijgt tot nu toe. Wel krijgt hij nog 1 dag brokken. Maar mochten mensen alternatieven hebben dan is dat altijd welkom natuurlijk