Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:10 weken vind ik vrij vroeg voor kittens eerlijk gezegd, het zijn geen puppies.
Wij hebben onze kittens pas met 15 weken afgegeven.
lindatje schreef:Antwoord op je vraag heb je zo te lezen alKimD schreef:10 weken vind ik vrij vroeg voor kittens eerlijk gezegd, het zijn geen puppies.
Wij hebben onze kittens pas met 15 weken afgegeven.
Wij hebben inderdaad onze kittens ook met 15 weken opgehaald/gekregen, maar eigenlijk ben ik al blij om te zien dat iemand niet zijn/haar kittens met 7 weken weg doet. Helaas hoor je dat nog veel te vaak
kiwiwitje schreef:Ik zie geen reactie op mijn berichtje, niet dat het moet, maar daar geef ik aan dat de eerste enting van de kittens tussen de 8 en 9 weken gegeven ''moet'' worden en daarna op 12 weken. Dat zou betekenen dat je de kittens dan voor vertrek al twee keer ingeent moet hebben.
gabyfedde schreef:kiwiwitje schreef:Ik zie geen reactie op mijn berichtje, niet dat het moet, maar daar geef ik aan dat de eerste enting van de kittens tussen de 8 en 9 weken gegeven ''moet'' worden en daarna op 12 weken. Dat zou betekenen dat je de kittens dan voor vertrek al twee keer ingeent moet hebben.
Precies.
Als je een nestje wil fokken moet je ook je verantwoordelijkheid nemen door de kittens een goede start te geven. Dat is de verantwoordelijkheid die een fokker nou eenmaal op zich neemt. Naast enten houdt dat overigens ook ontwormen en vlovrij houden in.
xSlvna schreef:Entingen MOETEN? Alsjeblieft hey, we hebben nog nooit een kat geënt en er is nog nooit een dood gegaan door een ziekte.![]()
Waarom zo aanvallend naar TS? Ze is niemand wat verplicht, behalve voeding en onderdak.
Leffroi schreef:De eerste enting 'moeten' ze op 9 weken leeftijd krijgen en de tweede op 12 weken. Dan zijn ze goed voor een jaar, tenzij je haar mee naar het buitenland wil nemen. Dan zou je nog kunnen kijken naar rabies.