Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:Als je hart bijvoert idd niet, maar je conclusie van brok snap ik niet helemaal. Dat is hetzelfde als zeggen dat als je een deel van je groente vervangt voor rijst je alsnog genoeg groente binnenkrijgt.De hoeveelheid taurine is immers aangepast op hoeveel een kat in normale portie nodig heeft.
kiwiwitje schreef:Wat je evt eens kan proberen voor het poepen, maar eigenlijk voor alle katten. Water koken, de zakjes in de voerbakjes doen, en er een beetje water over heen gieten. De gelei of saus word zo dunner, maar dan drinken ze meer. [...] Hier staat overigens een drinkfontein water.
Dorien66 schreef:kiwiwitje schreef:Wat je evt eens kan proberen voor het poepen, maar eigenlijk voor alle katten. Water koken, de zakjes in de voerbakjes doen, en er een beetje water over heen gieten. De gelei of saus word zo dunner, maar dan drinken ze meer. [...] Hier staat overigens een drinkfontein water.
Het water hoeft niet gekookt te worden hoor, heet water is goed genoeg. Ik doe dat al jaren; een eetlepel heet water over het natvoer en even doorroeren. De geur wordt daardoor ook extra sterk, waardoor het nog verleidelijker is om het bakje leeg te maken.
Drinkfontein is ook een goed idee bij slechte drinkers. Wij hebben dat niet, want hier wordt altijd uit de vijver gedronken
Oh ja, hier onbeperkt Applaws droge brok en 's avonds natvoer.
Mischa schreef:Zelf heb ik hele goede ervaringen met de voeding van Ecostyle. Door de kruiden eten ze het goed. En mijn kat die ook elk merk brokken uitspuugt, houdt deze brokken goed binnen, en hij zit ook nog eens mooier in z'n vacht. Ben er dus heel tevreden over.