maar het gaat om het volgende. de witte herder die hier nu zit heeft een flink verleden, is daardoor een angsthaas in drukke situaties en behoorlijk slecht ziend. Al wisten we dat toen nog niet.
zijn allereerste en meteen ook laatste Canicross is het derde geworden en mocht de hond zelf zijn prijs uitkiezen. er lag een gigantische berg met spullen., kussens, voer, verzorgingsdingen een bult spleetjes in alle maten en soorten. rubber kippen, flostouwen enz. en dus ok een groene pluche kikker zonder piep.
Witte herder was best gestrest door de vele blaffende honden en mensen. maar bij binnenkomst zag hij die groene kikker en heeft daar alleen maar naar liggen kijken en was de drukte om hem heen volledig vergeten. toen hij de prijs mocht kiezen stoof hij naar de kikker en plukte hem eruit. de rest van de avond heeft hij heel relaxed gelegen bij en op de kikker.
In de loop van de jaren is er vanwege de andere honden kikker geminimaliseerd tot een achterpoot.

Ik heb fotos gevonden die ik zo ga toevoegen. Werk nu op mijn oude pc dus even een omweg gebruiken