Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinkie87 schreef:Jah ik wil dat onze katten de nachten gewoon binnen zijn..
En san87 weet niet of jij tegen een kattenorkest kan maar ze miauwt dagen lang om naar buiten te willen. En vind ook niet dat ik door haar de andere binnen ook binnen moet houden die geniet er van die struint heerlijk door de tuin en kom niet verder dan rond om het huis.
Ze komt gewoon echt over of dat er iets is maar wat geen idee
De beloning van voer als ze binnenkomt krijgt ze al. Maar ze zit nu echt in een modus dat voer haar nog echt niets uitmaakt jah meter van ons vandaan heel zielig doen.
Als ze nu x binnenkomt moet ze ook trouwens binnen blijven hoor.
Simbaa schreef:Als onze kat niet naar binnen wil, blijft hij lekker buitenHij komt vanzelf wel binnen als hij honger krijgt toch?
Ik zou er niet zo'n probleem van maken. Jullie hebben toch een kattenluik?
Dan is het echt zijn eigen keus. Maar ik ben misschien iets te makkelijk
Goof schreef:Simbaa schreef:Als onze kat niet naar binnen wil, blijft hij lekker buitenHij komt vanzelf wel binnen als hij honger krijgt toch?
Ik zou er niet zo'n probleem van maken. Jullie hebben toch een kattenluik?
Dan is het echt zijn eigen keus. Maar ik ben misschien iets te makkelijk
Zo sta ik er ook in eigenlijk.
JorineV schreef:Spelen jullie wel eens met haar? Heb er hier een die "zomaar" gaat mauwen als ze zin heeft om te spelen, en dan ook idd bij de deur komen maar niet naar binnen of andersom. 5 min achter een oude schoenveter of zweepje (ja) aanrennen en het is weer goed. Kan ook zijn dat ze wil dat je met haar mee komt lopen (random wandelingetje, of misschien heeft ze wel een prachtig cadeautje voor je gevangen) - dat mauwen zal toch wel iets betekenen... Anders zou ik denken aan "iets" in de tuin waardoor ze niet naar binnen durft? Idd de geur van een andere kat, een plastic zak, steentjes die zeer doen aan de pootjes, ooit met de staart tussen de deur gezeten,... Begon dit meteen toen ze vanaf het nieuwe huis naar buiten mocht? Is er iets veranderd? Zolang ze nog bijna thuis komt, kan mauwen en er goed uitziet, zou ik me trouwens geen zorgen maken over het eten. Waarschijnlijk vindt, vangt of krijgt ze elders wel wat. Maar ik snap absoluut dat je er gewoon niet gerust op bent! Is toch altijd prettig om ze weer binnen te hebben. Sterkte met de Diva