Eindelijk is het zo ver. Vandaag krijgen we telefoon van het dierenasiel of we Pippa's vriendje op kunnen komen halen

Korte samenvatting:
[BB] Konijn van de buren.
In Maart/April heb ik Pippa gekregen van mijn buren. Daar had ze altijd samen met haar broertje in een hok gezeten en soms in een klein rennetje op het gras. Nadat haar broertje is overleden is ze alleen achter gebleven. Hoe aardig mijn buren ook zijn, ze zijn geen konijnen mensen. Toen mij dus werd gevraagd of wij haar wilde hebbenwas het meteen een JA!
Hier heeft ze een groot hok gekregen met een grote ren eraan vast en mag regenmatig in de tuin los lopen.
Nu zijn we natuurlijk nog opzoek naar een vriendje voor haar. Wij zijn afgelopen dinsdag naar een dierenasiel geweest om Pippa te koppelen. De eerste ontmoeting ging goed, maar het verder koppelen moeten wij thuis doen. Omdat het vriendje waaraan ze gekoppeld is aan zijn oren aan het krabben was moest hij nog onderzocht worden door hun Da, maar die zou vrijdag pas komen.
Dus nu wacht ik op een telefoontje of we hem morgen op kunnen komen halen of dat we hem volgende week pas kunnen ophalen.
Ik kijk er super naar uit en het leek mij leuk om een volgtopic te maken over Pippa en haar vriendje en of de koppeling lukt.
Wie volgt er mee?
Dit is Pippa