Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jessix schreef:Band af, even geen eten geven. Wel opletten dat ze wel drinkt en dan weer langzaam aan wat rijst met gekookte kipfilet geven om te zien of ze dat binnenhoud. Maandag even contact opnemen met de da of eerder als het er nog meer aan de situatie veranderd.
ellepel schreef:Bij overgeven en een borsttumor denk ik eerlijk gezegd eerder aan uitzaaiingen,of toch aan een direct gevolg van kanker.
Zou er dan eigenlijk niet lang mee wachten om naar een dierrenarts te gaan.
Sterkte
xMaxxiee schreef:Jaa we gaan sowieso langs de da om dan ander spul te halen tegen vlooien of om te laten testen waar anders de jeuk vandaan komt.
xMaxxiee schreef:Ze drinkt verder goed, ze spuugt alleen haar eten elke keer uit. Daarnaast krijgt ze brinta (dit is aangemengd met water) en dit houdt ze wel binnen. Dus ze krijgt genoeg vocht binnen.
Duhelo schreef:is het een vlooienband van een goed merk, of eentje uit promo van de aldi of kruidvat oid?
ik zou het zekere voor het onzekere nemen. als het begonnen is kort na wisselen van de band, band af en ermee naar de dierenarts...
kiki1976 schreef:Geen ervaring met de vlooienband, maar wel met de pipetten.
Onze hond was zeker 2 dagen na het geven ervan altijd heel down en totaal niet fit. In haar geval had het er mee te maken dat ze de lucht inademde.
Wanneer ik het buiten opdeed en daarna gelijk een hele lange wandeling ging maken was er niks aan de hand.
Weet niet wat voor soort band ze om heeft? En poeder (dit een witachtig poeder overheen) of een gasband (deze stinken flink)?
Maar het beste is eigenlijk om haar even een dag te laten vasten en dus niks geven, wel gewoon vers drinkwater.
Kan haar maag even tot rust komen.
Eventueel kan je door het water wat bouillon doen.
furious schreef:kiki1976 schreef:Geen ervaring met de vlooienband, maar wel met de pipetten.
Onze hond was zeker 2 dagen na het geven ervan altijd heel down en totaal niet fit. In haar geval had het er mee te maken dat ze de lucht inademde.
Wanneer ik het buiten opdeed en daarna gelijk een hele lange wandeling ging maken was er niks aan de hand.
Weet niet wat voor soort band ze om heeft? En poeder (dit een witachtig poeder overheen) of een gasband (deze stinken flink)?
Maar het beste is eigenlijk om haar even een dag te laten vasten en dus niks geven, wel gewoon vers drinkwater.
Kan haar maag even tot rust komen.
Eventueel kan je door het water wat bouillon doen.
Hier ook met een pipet gehad dat de verf van de vloer er van oploste. Hond ging schudden na opdoen. Dus denk dat anti vlooienspul behoorlijk sterk kan inwerken.