Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fritser schreef:Wel maf dat die symptomen dan pas zo laat optreden?
Fritser schreef:O jee de drama bokkers weer.. Alsof ik geen geld wil spenderen. Ach houd toch op joh. Alsof jij vanuit dit topic zulk soort dingen kan opmaken. Jeetje zeg.
Ik ben zo juist bij de dierenarts geweest, assertief genoeg? Houd toch eens op zeg en ga van het weer genieten of zo..
Fritser schreef:O jee de drama bokkers weer.. Alsof ik geen geld wil spenderen. Ach houd toch op joh. Alsof jij vanuit dit topic zulk soort dingen kan opmaken. Jeetje zeg.
Ik ben zo juist bij de dierenarts geweest, assertief genoeg? Houd toch eens op zeg en ga van het weer genieten of zo..
Ianrowan2009 schreef:Fritser schreef:O jee de drama bokkers weer.. Alsof ik geen geld wil spenderen. Ach houd toch op joh. Alsof jij vanuit dit topic zulk soort dingen kan opmaken. Jeetje zeg.
Helemaal mee eens!!
Ik kan nergens uit jou berichten opmaken dat het een geld kwestie is of dat je niet je verantwoordelijkheid neemt.
Jammer dat er dan toch nog zo heftig gereageerd wordt vanachter meerdere schermen