Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Ik zou doen of mijn neus bloed en de politie bellen dat er vermoedelijk een gedumpte hond zit. Misschien een beetje rigoureus, maar dan moeten die mensenmaat nadenken... Ik vind dat dit echt niet kan, en ik vind dat het ook wat anders is dan je hond enkele minuten voor de supermarkt achterlaten. Al zou ik dat laatste zelf ook nooit doen.
eilleen333 schreef:Ik zou doen of mijn neus bloed en de politie bellen dat er vermoedelijk een gedumpte hond zit. Misschien een beetje rigoureus, maar dan moeten die mensenmaat nadenken... Ik vind dat dit echt niet kan, en ik vind dat het ook wat anders is dan je hond enkele minuten voor de supermarkt achterlaten. Al zou ik dat laatste zelf ook nooit doen.
Jette schreef:Nemen jullie nooit je hond mee om even boodschappen oid te doen? Dat is toch eigenlijk hetzelfde.
annepaardoes schreef:Zeer onverantwoord! Ik had er de politie voor gebeld. Je laat je hond toch niet zonder toezicht zomaar achter.
Ook mensen die de hond aan een paal binden en vervolgends de wekelijkse boodschap bij de super gaan doen zijn in mijn ogen ook onverantwoordelijk.
MarChak schreef:Misschien is het geen officiëel 'stelletje' en gaan ze expres naar een gebied waar honden niet toegestaan zijn: ze worden niet gestoord door loslopende honden, én omdat de hond mee is, zal niemand hen daar verwachten...? Maar dat is natuurlijk spannende speculatie.
Destination schreef:MarChak schreef:Misschien is het geen officiëel 'stelletje' en gaan ze expres naar een gebied waar honden niet toegestaan zijn: ze worden niet gestoord door loslopende honden, én omdat de hond mee is, zal niemand hen daar verwachten...? Maar dat is natuurlijk spannende speculatie.
Dat lijkt me wel héél vergezocht