Zoals vaker knutsel ik bij de konijnen , nu heb ik sinds Juli 15 een huis met best grote tuin . Allemaal tegels en ik ben druk er mee bezig , konijnen waren eerst 4 . 2 koppels maar 1 dier is na een strijd bij de DA moedig ingeslapen , 3 dagen vechten en lijf was op. Haar maatje naar het asiel , wil een happy koppel niet storen en een nieuwe voedster wou ik niet. Die afspraak had ik met mezelf , houd ik me ook aan
. Kerst van 9 en Nynke van 5 bleven , Kerst is geboren bij mij en nazaat van Takkie , Nynke is mijn flessenbunny die ik met 2 weken oud in huis genomen heb lang verhaal. Maar beiden mijn oogappelsEn zo kwam na die grote tegenslag ruimte vrij , mogelijkheden..

De ren anno februari
, grote bouwput mijn tuin . Het hek naast de poort die je erbij denken moet gaat naar de eerste paal ivm containers die ook nog een plek hebben moeten.
Zo dus , zwart de ren! .
Vooraan komt de heuvel

Heb via FB lokale marktplaats 20 renhekjes gescoord voor een prikkie die ingegraven kunnen worden , na de 60 cm eerst nog tegels en dan de grond erop
En dan de graafcorner

Even snelle kijk , de keien komen in de hoekjes staat net wat netter en ben dan de keien kwijt
De tafel gaat eruit , misschien komt ie terug maar eerst weg , moet het doen met wat ik heb. Geld voor de ren kan ik jaren om zeuren bij bewindvoerder maar ik red me zo ook wel , grond is 3 kuub gratis van de woningbouw
. Hekwerk heb ik , de extra hekjes voor in de grond waren een lachertje
(gaas zou duurder zijn vermoed ik en meer gepruts)Nu wachten op mooi weer , en moet ook fit en niet al te moe zijn

De ren kan nog groter , maar vind zo ook wel groot zat.
Wie volgt?

, maar op de tegels mag ik graven nadat ik ze eruit heb 

, lijkt echt zwaar kiele kiele te zijn