Zij heeft aan de rechterkant een beetje van die hangtepels
Hoe kan dit weet iemand dit
Haar vorige baasje heeft gezegd dar ze 1,5 maand geleden loops is geweest
Hoop dat de fotos duidelijk zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bralindy schreef:Ik zou niet steriliseren. Zo een narcose is alleen maar narigheid en de operatie kan ook incontinentie geven voor de rest van hun leven. Dat gedoe met tumor vorming is een hele kleine kans. Wij hebben zelf ongesteriliseerde teven. Nog nooit problemen gehad.
Laat de natuur voor wat het is
sabrinagirl schreef:[ [url=m/a5aMjl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is wel heel actief en wil graag spelen eet goed en is vrolijk
Dit is met schijndracht vaak niet toch?
Bralindy schreef:Ik zou niet steriliseren. Zo een narcose is alleen maar narigheid en de operatie kan ook incontinentie geven voor de rest van hun leven. Dat gedoe met tumor vorming is een hele kleine kans. Wij hebben zelf ongesteriliseerde teven. Nog nooit problemen gehad.
sabrinagirl schreef:Ik heb het idee dat ze er geen last van heeft.
Moet ik wel of niet met haar naar de dierenarts gaan wat is het beste
Iris82 schreef:Bralindy schreef:Ik zou niet steriliseren. Zo een narcose is alleen maar narigheid en de operatie kan ook incontinentie geven voor de rest van hun leven. Dat gedoe met tumor vorming is een hele kleine kans. Wij hebben zelf ongesteriliseerde teven. Nog nooit problemen gehad.
De kans is zelfs 60 procent. Noem ik niet heel klein.