Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YOURLOVER schreef:Je kunt zoeken naar PaddockParadise huisvestingen hier op bokt. Ik weet niet welke dierenrichting je op wilt met dit topic?
kiwiwitje schreef:Nee juist eigenlijk niet. Had er eerst een flinke laag zaagsel in zitten, maar ze gingen alleen maar met het hooi vervelen. Van Hooi zie je ze holletjes maken, Maar het zaagsel veranderde niet. Dus heb ik er ook geen flinke laag meer in liggen. Wel krijgen ze nieuw hooi bij als ze van zo'n pluk nestjes gebouwd hebben. Merkte dat voordat ik er allemaal doosjes in had gezet(met gaatjes uiteraard) dar ze wel deden graven. Maar sinds de huisjes en een flinke pluk hooi, zie ik ze alleen mar daarin. Nesten worden 9 vd 10 keren ook in de huisjes geworpen.
AlwaysH schreef:kiwiwitje schreef:Nee juist eigenlijk niet. Had er eerst een flinke laag zaagsel in zitten, maar ze gingen alleen maar met het hooi vervelen. Van Hooi zie je ze holletjes maken, Maar het zaagsel veranderde niet. Dus heb ik er ook geen flinke laag meer in liggen. Wel krijgen ze nieuw hooi bij als ze van zo'n pluk nestjes gebouwd hebben. Merkte dat voordat ik er allemaal doosjes in had gezet(met gaatjes uiteraard) dar ze wel deden graven. Maar sinds de huisjes en een flinke pluk hooi, zie ik ze alleen mar daarin. Nesten worden 9 vd 10 keren ook in de huisjes geworpen.
Die van mij graven allebei in zaagsel onder iets. Bruggetjes, voerbakken..![]()
Zijn echt heel erg leuk om naar te kijken.