Ik zit met het volgende probleem. Ik woon ivm studie op kamers. Ik heb mijn eigen studio met keuken en een aparte badkamer. Los van de badkamer is alles 1 ruimte. Mijn lieftallige kat woont hier ook bij mij. Nu heeft hij de vervelende gewoonte om, wanneer ik weg ben naar college, onder mijn dekbed te kruipen en daar lekker te gaan slapen. Gevolg: een bed vol haar.
Van mij mag hij óp de dekens bij mij op bed liggen, maar niet erónder. Dit weet hij ook heel goed, want als ik thuis ben, jaag ik hem er altijd onder vandaan.
Hij heeft een mandje met een zacht kussen en een superzachte coral fleece plaid in een stoel, waar hij ook vaak in ligt en die hij dan ook lekker gaat liggen 'masseren'.
Maar als ik dan thuis kom van college, ligt meneer weer in míjn bed! Het maakt niet uit of ik mijn bed opmaak of de dekens opensla op het voeteneind, hij vindt wel een manier om er toch onder te kunnen kruipen. Hoe kan ik hem dit afleren als ik niet thuis ben??
Ik mag dan wel hun butler zijn en kat is koning, maar dan mogen ze zich ook wel zo gedragen.
balonnen ook 
(Had al wel een sprei geprobeerd maar niet eentje die groot genoeg was zodat ie ingestopt kon worden.)
Het is dat het zo'n lieve kat is haha!