Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) of een oudere. Op de meeste asielsites geven ze aan dat de honden max 4 u alleen kunnen blijven. 
(ja eens in de maand 20 min of zo
) wij fietsen veel en klimmen voor namelijk op de berg. Wij doen veel off track running en dat zijn rondes van een paar kilometer. Buiten dat zal karma ook trekwerk gaan doen als ze oud genoeg is. Chansi is onze border en Karma onze husky, beide staan hoog in energie dus we zetten ze veel lichaamlijk aan het werk en wij doen ook denk spelletjes, zoals hide en seek. Van die honden puzzels enzo

en de honden gaan gewoon overal mee naar toe
_Nancy_ schreef:Goof ik ben wel benieuwd hoe je je hond(en) dan houdt? Bedoel je met 3,5 dag echt 3 volle dagen van 's ochtends tot 's avonds?

).
Ik studeer fulltime en zal hierna fulltime gaan werken. Waardoor de honden gemiddeld 8 uur thuis zitten. Uren buiten het studeren/werken zijn de honden steeds bij mij en ik doe ook 2 keer per week aan hondensport. Ik vind het altijd zo'n dooddoener als mensen zeggen dat fulltime werken en honden houden niet kan. Het gaat er in mijn ogen om wat je doet met de hond als je er wel bent. Je kan ook heel de dag thuis zitten met je hond en niets doen, daar wordt het beest ook niet gelukkiger van.
Meestal tref ik ze slapend aan als ik thuis kom na een ochtend werken. Ze zijn 1,5 jaar en 4 maanden oud, dus nog wel drukke stuiterballen als ze wakker zijn
hij lijkt mij een blije hond.