Ik vroeg mij af welk huisdier jullie hebben in een appartement.
Waarom heb je voor dat dier gekozen
Groetjes nienke
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb helaas geen tuin. Had een kat maar die was hier niet gelukkig. Ze is wel een binnen kat maar mijn huis is helaas niet zo groot. Nu vind ik het zo stil in huis maar ik moet niet te snel beslissen.
.
Vandaar dat ik ook geen nieuwe heb genomen toen ze overleden. Verder zijn cavia's echt geweldige huisdieren, ze kletsen, worden tam, die van mij reageerden keihard als ik binnenkwam (WIEP WIEP WIEP in die kooi joh!) Nu de hond dus, en die namen we omdat we graag een hond wilden hahaha 
eilleen333 schreef:Zilvervisjes...
Omdat de buurman in de flat het niet zo nauw neemt met hygiene....
. Wil graag een kat, maar dat gaat niet zo goed samen met de hamster en bovendien kan ik de hamster wel n nachtje alleen laten en met een kat doe ik dat niet zo gauw..
. Ivm vriendje wil ik ook geen dieren waarbij ik niet een dag/nacht weg kan, dan kan ik nooit eens uit logeren. En op het werk, zorgboerderij, al genoeg dieren om me heen, dus vind dit prima. Neej schreef:Was een bijkomend voordeel, zeg maar
Neej schreef:eilleen333 schreef:Zilvervisjes...
Omdat de buurman in de flat het niet zo nauw neemt met hygiene....
Zilvervisjes heeft niks met hygiëne te maken als wel met vocht. Bij mijn ouders zaten er súperveel in huis en eerlijk is eerlijk, zeker toen mijn vader nog leefde vond je bijna geen schoner huis. Ben er een keertje flink met de vlooienspray door het huis gegaan omdat ik bij mijn hond vlooien ontdekte en die was daar pas nog geweest, daarna was mijn moeder MAANDEN van de zilvervisjes af.