Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ragdollcat schreef:Waarom ben je eraan begonnen? als je niet weet hoe en wat en zeker bij een 3 jarige reu pittbull kruising.
Hebben ze je zomaar dit hond meegegeven zonder na te gaan of je wel voldoende ervaren bent voor dit soort honden in deze situatie.

Desiree schreef:Ik hoop dat het je gaat lukken met deze hond. Tenslotte heeft ook deze hond recht op een adres waar mensen van hem houden, en die zijn schaars voor dat soort types.
eilleen333 schreef:En dat is ergens ook wel logisch. Het zijn gewoon niet de meest makkelijke honden, met een slecht imago. Heel eerlijk, als ik de hond uitlaat en iemand die lopen met een dergelijke hond, dan loop ik eerder een blokje om dan wanneer ik een labrador zie.
Maar ik hoop dat TS eruit gaat komen. Ze verdienen in elk geval een kans.
anneliesdj schreef:Als je er een blokje voor om moet, zal dat zijn omdat je jezelf of je eigen honden niet vertrouwd, anders is er geen enkele reden voor.
BKonline schreef:Maar ook als ze beiden loslopen en het spel wordt wat intenser, haakt de eigenaar haar aan de riem. Ook hij geeft aan dat je bij dit dit ras extra waakzaam moet zijn.
anneliesdj schreef:Als je er een blokje voor om moet, zal dat zijn omdat je jezelf of je eigen honden niet vertrouwd, anders is er geen enkele reden voor.