Ik zou er graag eentje willen maar wil eerst wat meer informatie of ze echt zo leuk zijn en of ze bij mij/ons passen.
Morgen ga ik bij een fokker langs maar wil weten of mensen hier zelf eentje hebben en wat hun ervaring is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) crazy_funky schreef:Maar zou je dan niet beter zijn bij een goede fokker? Of kan zelfs de beste fokker hier niets aan doen?
Maar kijk naar bulldoggen.. Boxers.. Zelfde.
tamary schreef:De gezondheidsproblemen komen grotendeels voort uit de rasstandaard en de fysieke beperkingen die daar uit voortvloeien. Ook een goede fokker kan daar weinig aan doen.
crazy_funky schreef:Daarom dit topic ook en dat ik eerst naar een fokker ga om meer info te verzamelen voor ik zomaar iets aanga en later spijt krijg.
). Verder hebben ze ook allemaal last van hun tanden en moeten speciaal pug-voer hebben.
). RoyalMemory schreef:Tjonge, het is weer ongelooflijk wat een kennis er op bokt beschikbaar is. Wat een hoop experts, geweldig.
TS, kijk rustig rond en luister naar je gevoel. Ik kan je evt een fokker aanbevelen per pb
Ik geloof van een bevooroordeeld persoon.
RoyalMemory schreef:Tjonge, het is weer ongelooflijk wat een kennis er op bokt beschikbaar is. Wat een hoop experts, geweldig.
TS, kijk rustig rond en luister naar je gevoel. Ik kan je evt een fokker aanbevelen per pb