Cerilene_ schreef:Ik denk dat dat nog een lastige wordt.
Onze poes had een lievelingsspeeltje, zo'n stok met een staart eraan. Vet onhandig ding, eigenlijk voor het baasje om met de kat te spelen, maar ze sleepte hem overal naar toe, speelde ermee, sliep ermee etc. Op een dag brak het steeltje af. Ik dacht, geeft niks, dan speelt ze alleen met de 'staart' zelf voortaan, alleen maar handiger. Maar helaas, vanaf dat moment was hij dood voor haar.
Heb me rot gezocht naar een vervanger. Eerst een die een beetje anders was, maar die vond ze doodeng. Daarna vrijwel dezelfde teruggevonden, maar dat was duidelijk niet haar 'baby'. Heeft hem geen blik waardig gegund. Nooit meer een speeltje gevonden waar ze zo dol op is...
Ahhhh wat een triest verhaal
Zonde zeg! Het is zo leuk om te zien dat een kat zo gek is met een speeltje. Zou bij Rebel ook heel goed zo kunnen lopen, maar laten we hopen van niet!
Rawr schreef:Ik zie blauw maar weet niet of dat bruine gedeelte ook zo hoort?
Anders zou het misschien de "Sushi Catnip Cat Toy Crab" kunnen zijn, die is in meerdere buitenlandse webshops eventueel wel te krijgen.
[
Afbeelding ] [
Afbeelding ]
Haha ja dat bruine gedeelte is eigenlijk paars
Dit krabbetje komt wel heel erg in de buurt, leuk!! Zit dat catnip er al in of moet je dat er zelf nog in doen? Ben daar namelijk niet zo weg van.
annepaardoes schreef:
Bedankt! Komt inderdaad in de buurt.
jorretje schreef:och jee!
Ik lag al onder tafel bij het lezen van de titel..
Tja katten zijn eigenaardige beesten. Meestal is niet-speelgoed veel leukerderder dan wél speelgoed.
Mocht ik een krabbie tegen komen, zal ik dat meteen laten weten!
Onze ene kat (helaas in moeten laten slapen) was helemaal dol van de ikea muizen (speelde daar precies hetzelfde mee als jouw kat met haar krabbie) en van die knutsel glitter bolletjes.. Die werden ook geapporteerd, onder de dekens in het bed gestopt (en dan met de poten onder de dekens ze weer weer gaan 'vangen' ) en in bad gestopt in de drinkbak. De ander heeft een voorkeur voor rondjes en veren..
Hahaha ja ik verklaar Rebel soms echt voor gek
. Naast Krabbie is ze ook gek op haarelastiekjes jammergenoeg. Voorheen moest ik altijd al het halve huis overhoop halen om een elastiekje te vinden, maar nu zijn ze helemaal in geen velden of wegen meer te bekennen. En bedankt!
LindyH schreef:Hilary schreef:Op zoek naar een handige naaister die Krabbie kan namaken? Met een beetje van de originele vulling erin, zodat ie 'lekker' blijft ruiken?
Klinkt stom misschien, maar dat deed mijn moeder voor mij toen ik klein was

Dat lijkt mij ook het handigste, want zeker voor een kat gaat het om de geur. Ookal vind je exact zo'n Krabbie als ze had, dikke kans dat ze die ook niet moet.
Kan ik mij inderdaad voorstellen. Maar hoe kan het dan dat de rest van de diertjes een andere geur hebben?
Shirley schreef:Als je het lijkje tzt aan mij opstuurt, wil ik het best voorzien van een nieuw lichaam, zo ingewikkeld ziet het er niet uit

Ondertussen kijk ik uiteraard ook mee rond hier in de buurt!
Oooh super!!!
Daar zou je mij, maar vooral Rebel heel erg blij mee maken! Maar hopelijk blijft hij nog lang in leven.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-16 21:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de WIJZIG knop gebruiken