Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Maar ik vermoed dat het materiaal en het verpakken en het steriel maken zo duur is. geerke schreef:Hechtingen duur?Ik heb van die steriele pakjes liggen met naald.Volgens mij is dat niet zo duur.
Een kramaparaatje heb ik ook gehad,met krammen.Kan mij niet herinneren dat dat zo duur was?
Geen idee waarom dit soort prijzen überhaupt mogen.
geerke schreef:Hechtingen duur?Ik heb van die steriele pakjes liggen met naald.Volgens mij is dat niet zo duur.
Een kramaparaatje heb ik ook gehad,met krammen.Kan mij niet herinneren dat dat zo duur was?
Geen idee waarom dit soort prijzen überhaupt mogen.
geerke schreef:prijzen vallen wel mee.Is dat nieuw dat ze maar 1x gebruikt worden?Dat was 30 jaar geleden niet zo.
http://www.alibaba.com/showroom/skin-stapler.html
Anoniem schreef:geerke schreef:prijzen vallen wel mee.Is dat nieuw dat ze maar 1x gebruikt worden?Dat was 30 jaar geleden niet zo.
http://www.alibaba.com/showroom/skin-stapler.html
De staplers die jij noemt zou ik nerver nooit op mijn dier gebruikt willen hebben. Kwaliteit is niet gecontroleerd.
En natuurlijk mag je maar 1 keer een stapler gebruiken. Bij gebruik komt hij in de wond, en je wil natuurlijk niet dat je bij de volgende patient de wond infecteert met bacteriën van de eerste gebruiker..
(alles word eerst getest,net als werkzame stoffen van medicijnen...eerst naar het lab,is het goed worden er pillen van gemaakt.....alles komt uit Azie hoor)geerke schreef:Anoniem schreef:
De staplers die jij noemt zou ik nerver nooit op mijn dier gebruikt willen hebben. Kwaliteit is niet gecontroleerd.
En natuurlijk mag je maar 1 keer een stapler gebruiken. Bij gebruik komt hij in de wond, en je wil natuurlijk niet dat je bij de volgende patient de wond infecteert met bacteriën van de eerste gebruiker..
en waar denk jij dat ziekenhuizen/dierenartsen hun staplers vandaan halen?(alles word eerst getest,net als werkzame stoffen van medicijnen...eerst naar het lab,is het goed worden er pillen van gemaakt.....alles komt uit Azie hoor)
Ik weet er nog van dat de dierenarts ze echt niet 1x gebruikte.Ze werden gewoon ontsmet.Maar waarschijnlijk zijn ze in de humane geneeskunde iets strikter.
Sanned schreef:30 jaar geleden bestonden die dingen net en werden die apparaten inderdaad hergebruikt. Die waren van RVS en moeten natuurlijk ook na elk gebruik gesteriliseerd worden (kost ook geld!). Die worden vast nog wel gebruikt op sommige plekken, maar dat is echt niet meer de norm.
En je hebt inderdaad ook disposable staplers waar maar heel weinig nietjes in zitten, compleet afhankelijk van het model en de wond. Je gaat ook geen apparaat gebruiken waar 30 krammen in zitten als je er maar 6 nodig hebt en vervolgens de rest weggooien.
En ik mag toch hopen dat ziekenhuizen hun medisch materieel niet via alibaba bestellen

Letsdunit schreef:Ik vind het interesant, zoals ik al zei rekening is al betaald maar de hoge prijs wil ik graag verklaard hebben.
Even gekeken op alixpress en NEE ik besteld daar dit soort dingen niet maar voor zo’n apparaatje betaal je 4,60 euro.