Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crazyshar schreef:Hij krijgt al de helft minder als hij behoort te krijgen voor zij gewicht. Ongeveer 150-200 gr
Wordt 1x per dag aangeboden , na ons eigen avond eten.
Niet op is inderdaad weghalen.
speurneusc schreef:wat brokken van de farmfood fijn malen en mengen met warm water en dat over het huidige eten strooien
wat is de levensverwachting van een franse bull? 10 a 11 gemiddeld dacht ik, zou je die laatste tijd het hondje willen blijven pesten met voer da tie niet lust met alle gevolgen van dien (want dat is ook heel slecht voor de organen van een hond) of toch regelmatig farmfood geven omdat ie dat wel eet en dan wat minder gezond is?
dan zou ik mijn eerste optie proberen en werkt dat dat gewoon vol blijven houden, je kan proberen het farmfood prutje stiekem beetje voor beetje te minderen en hem zo een beetje foppen.

)crazyshar schreef:Kiwiwitje het is met name eiwit van echte eieren, aangezien hij met regelmaat een eitje kreeg, en da adviseerde daarom ook geen kip te geven vanwege de hoge eiwit concentratie.
Duidelijker is het voor mij ook niet geweest
Desiree schreef:Altijd brokken, brokken en brokken is wel erg eenzijdig! Dan zijn er wel meer honden die stoppen met dat eenzijdige voer. Ik denk dat je het moet vermengen met ander eten en afwisselen. Vers vlees is het beste wat er is.