Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soesje321 schreef:Hoi allemaal!
Vandaag gebeurde er iets raars met mijn hond Sammy.
Op de wandeling in de middag was alles normaal, maar aan het einde wou hij meer naar huis dan ooit. Thuis vraagt hij dan meteen om iets lekkers, maar deze keer deed hij dat niet. Niks bijzonders, ik accepteerde het maar. In de avond toen ik zijn eten wou maken, was hij ontzettend sloom, wat ik raar vond, want eten is zijn alles.
Ik gaf hem zijn pil (hij heeft leischmania) wat hij pas na 3x op aandringen met moeite at. Ik werd er een beetje nerveus van, en toen ik hem zijn eten gaf, likte hij er maar een paar aan, maar liet het voor de rest staan, hij dronk alleen maar wat, zijn neusje was niet warm, maar gewoon koud en nat. Maar zijn heup/maag was wel warm. We lieten hem maar met rust. Mijn zus kwam thuis, en hij begroette haar maar heel sloom en voorzichtig, toen ik bloeddruppels onder hem spotte. Ik schrok me kapot en ik keek onder zijn buik, toen er een bloeddruppel uit zijn penis kwam. Ik weet niet wat ik moet doen, spoedeisende hulp oproepen? Of wachten tot morgen?
Hopelijk hebben jullie advies.
Groetjes sarah
nine1987 schreef:En dan kun je niet bellen?
nine1987 schreef:Als er niemandnd thuis is, dan moet ze zelf bellen.. Zo simpel is t.. En als de ouders t daar niet mee eens zijn, dan moeten ze geen dieren aanschaffen..
nine1987 schreef:Nou snap ik er niks meer van
Dit topic is een hele tijd uit mijn berichten weggeweest.. Ook op de zoekfunctie niet meer te vinden... En nu ineens issie er weer???