) ophalen uit het verzorgingstehuis om even een ommetje te maken. Boos smeet ze eerst een boekje neer toen ze ons zag. Iets zat haar dwars, maar wat, dat wist ze niet. Mijn beppe is (zwaar) dementerend, alzheimer slokt steeds meer en meer van onze beppe op. Ondanks de vele momenten van deze ziekte, zien we gelukkig ook regelmatig nog onze oude beppe langs komen. ''Kom beppe, we gaan lekker wandelen!'' Ik wist hiermee haar uit haar bozige bui te krijgen, en samen gingen we een jas uitzoeken om aan te trekken (al was dat niet zo nodig volgens beppe, het zonnetje scheen toch wel
)Snel hadden we de jas gevonden, aangetrokken, en zo gingen we op pad. Mijn moeder, beppe, de hond en ik..op naar het parkje, even een frisse neus halen

Storm mocht eerst even uitwaaien met de bal, zodat hij alvast wat extra beweging kreeg. Iets met oneindige energie
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Eenmaal een beetje uitgewaaid, konden we doorlopen. Daar was een klein dierenparkje met verschillende vogelsoorten bij elkaar. Eenden, kippen, fazanten en kalkoenen
Beppe vond deze kerel wel een hele opvallende verschijning. Een stukje herkenning van vroeger, toen zij thuis nog hun fazanterie hadden 
7.

Vervolgens kwamen we nog een hond tegen die nogal dol was op het balletje wat we mee hadden voor Storm
We mochten hem even gooien, en daar genoot deze kerel van!8.

9.

10.

11.

En toen verscheen het. Het gouden randje, een van de mooiste momenten van de dag. De boosheid van nog geen uur geleden was nergens meer te vinden. Ze genoot van de honden, en daar kwam hij dan hoor. Beginnend met een kleine glimlach om wat die gekke honden nu weer doen, eindigend in een lach waar je hart van smelt. Het momentje dat je weer even je oma terug herkend in zoals je haar vroeger kende

12.

13.

14.

15.

Ik werd hier zo happy van dat ik ze graag met jullie wilden delen. Het is zo'n moment dat je weer even leert genieten van de kleine dingen in het leven, al is het maar een glimlach die je mag ontvangen van personen om je heen.
Enjoy the little things in life. For one day you will look back and realize they were the big things