Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brainless schreef:Ik wil alleen even aangeven dat het tegen de regels is om het account van en ander gebruiken (zelfs als het van je eigen dochter is).
Palmera schreef:Brainless schreef:Ik wil alleen even aangeven dat het tegen de regels is om het account van en ander gebruiken (zelfs als het van je eigen dochter is).
Sorry hoor, maar wat een azijnzeikerij. Als je zo met de handen in het haar zit snap ik wel dat je je vraag stelt hier.
@TS: ik heb geen ervaring met deze ziektes. Wel heb ik de ervaring dat gekookte rijst (zonder zout e.d) en wat gekookte kip de maag kunnen helpen herstellen.
Ik duim voor jullie, veel succes
tinkermiep schreef:En kennis van mij heeft ook een hond uit Spanje met Leishmania. De organisatie die die honden hier heen heeft gehaald heeft ook veel ervaring/kennis mbt behandeling van deze ziekten.
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-adoptie.html
dees_daan schreef:Als hij zoveel pijn heeft en de diarree niet over gaat zou ik me toch eens af gaan vragen hoe lang je door wil gaan. Ook al is er een kans dat het beter gaat worden, hoe lang gaat dat duren? Hoe groot is de kans? En hoe lang moet hij in de tussentijd zo rond lopen?
Kortom, is het in zijn belang om het aan te blijven kijken of niet.
sophianemo schreef:dees_daan schreef:Als hij zoveel pijn heeft en de diarree niet over gaat zou ik me toch eens af gaan vragen hoe lang je door wil gaan. Ook al is er een kans dat het beter gaat worden, hoe lang gaat dat duren? Hoe groot is de kans? En hoe lang moet hij in de tussentijd zo rond lopen?
Kortom, is het in zijn belang om het aan te blijven kijken of niet.
Zelf vind ik het al veel te ver gaan, maar de dierenartsen willen nog steeds kijken of ze iets kunnen doen.
timokyana schreef:ik moest aan het volgende topic denken
[BB] Laat dit een waarschuwing zijn.. Update pag. 13
Misschien heb je er iets aan.
Ik heb zelf een hondje met leishmania gehad maar diarree herken ik niet in dit ziektebeeld,
Sterkte!
dees_daan schreef:sophianemo schreef:
Zelf vind ik het al veel te ver gaan, maar de dierenartsen willen nog steeds kijken of ze iets kunnen doen.
Jij ziet de hond elke dag, als jij vind dat het genoeg voor hem is geweest zou ik of zeggen dat het klaar is en je wilt stoppen, of een andere dierenarts zoeken die wel reëel kijkt en luistert naar wat je zegt.
sophianemo schreef:dees_daan schreef:
Jij ziet de hond elke dag, als jij vind dat het genoeg voor hem is geweest zou ik of zeggen dat het klaar is en je wilt stoppen, of een andere dierenarts zoeken die wel reëel kijkt en luistert naar wat je zegt.
Wij zijn naar meerdere dierenartsen geweest. Alle zegen dat we het nog even moeten aankijken, dus we wachten de bloedonderzoeken nog even af..
Wilawander schreef:Giardia zou ik ook naar laten kijken. Evenals coccidiose en een uitgebreid wormonderzoek middels bloed en ontlasting.
Ehrlichia heb ik geen goede ervaringen mee. Honden die we in de praktijk gehad hebben hiermee hebben het niet overleeft.
Vers zou ik niet doen. Dat is voor een gezonde hond prima. Maar niet voor een hond die al zo slecht is. 1 bacterie en het kan fataal zijn.