!We hebben al contact met de DA gehad!
Zodat jullie niet denken dat ik eerst bokt raadpleeg en dan pas de DA
Heb ik zelf ook een hekel aan namelijk 
Afijn, korte samenvatting:
Rosco, labrador, 12,5 jaar, altijd gezond geweest op vetbulten na.
Gisteren braakte hij, waarna het mijn moeder opviel dat de brokken er zo goed als intact uit kwamen. Vreemd, want er zat al wel even tussen (tussen eten en braken). Afijn, dat leek eenmalig en daarmee klaar. Vervolgens heeft hij gistermiddag sloom in de mand gelegen, wilde niet opstaan. 's Avonds kwam ik thuis van werk, waarna er niks meer aan de hand leek te zijn. Ros wilde weer staan, deed plas en poep en is vervolgens 's nachts lekker bij mij op de kamer gaan liggen om daar te slapen.
Vandaag leek het goed te gaan, maar in de namiddag ging het mis. Na ongeveer 20 meter lopen al zwaar ademen/hijgen, en uiteindelijk hebben we de auto opgehaald om Rosco van het zandpad weg te halen. Hij was moe, had geen kracht meer in de poten op dat moment. Eenmaal thuis wel weer, maar later in de mand helemaal geen kracht. Blijvende zware ademhaling.
In het bos de DA al gebeld, maar die verwachtte eigenlijk dat met wat rust hij er wel weer bovenop zou komen, maar daar lijkt het niet op. We denken eraan om zo in naar een andere DA te gaan voor spoed, want zo kan het niet langer als hij nu nog niet overeind komt.
Is er in de tussentijd iemand met een tip om hem te laten drinken, iets wat hij misschien zal willen eten?