Ze (nog geen ballen kunne vinden
) is gevonden op mijn werk waar nogal vaak katten worden gedumpt, gezien het dierenasiel verderop zit. We zitten nogal afgelegen dus denken mensen er snel vanaf te zijn. En dit keer liepen er dus allemaal kittens rond. Stichting zwerfkat heeft nu vangkooien geplaatst, maar mijn collega heeft gister dit schatje gevangen. Alleen haar jonge hond gaat nie goed met de kat dus komt ze vanavond hierheen. Heb zelf een oudere hond die al vaker in de buurt van katten is geweest en er binnen niet heel veel om geeft. Ja beetje snuffelen en nieuwsgierig maar verder niet.Katje zelf is heel sociaal en knuffelig dus geen zwerver maar echt gedumpt. Ik gok dat ze een maandje of 2/3 is ze is wel klein maar niet heel klein meer.
Alleen heb ik zelf nog nooit een kat gehad wel achtergrond in de dierverzorging. Maar hoe maak je zo'n beestje nu zindelijk en leer ik ze om niet alles kapot te krabben en op alles te springen? Ze mag best op de bank enzo, maar niet op tafel of op de aanrecht dat vind ik niet zo fris.
) en het helpt erg met wisselen. En dan blijven je schoenen heel