Omdat dit ras nog niet enorm bekend is in Nederland was ik wel erg benieuwd wie er allemaal deze grote, vriendelijke reus als schoothondje heeft

Dit ras heeft zowel een goede als een slechte naam, hopelijk kunnen wij als Boerboel Bokkers, de naam in goede eer houden! Samen gezellig kletsen over onze avonturen en ervaringen delen met elkaar.
ongeveer 6 jaar geleden kwam ik in contact met dit bijzondere ras, de kracht en de rust wat het dier uitstraalde, gaven mij hartjes in mijn ogen. Na mijn studie en het verliezen van mijn paard heb ik besloten om rond te gaan informeren en zoveel mogelijk te komen weten over dit ras. Hoe meer ik te weten kwam, hoe moeilijker de verleiding werd. Na een halfjaar overwegen ben ik fokkers gaan bezoeken en de keuringen af geweest. En daar was ze dan, een prachtige teef en de fokkers oo zulke fijne mensen. De reu woonde echter niet bij de fokker (zij gebruikte reuen van buitenaf). Dus hup hup naar verweggiestan de reu bekijken. Ik was compleet in love

En toen werd het afwachten!! Met 4 weken tijd mocht ik komen kijken naar de pups, daar was die dan!!
Zo klein en zo kwetsbaar.

gedurende de tijd samen met mijn beste vriend.
maar dit herkennen BB eigenaren vast wel