Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duhelo schreef:Als je erg actief bent kun je opteren voor een chichuahua of een dobermann pincher.
Als je wat minder actief bent kan een cavalier king charles erg leuk zijn, of bv een franse bulldog oid
Enig idee wat voor honden dat zijn?
wat dacht je van geen hond.
Anders was het niet best nee. Irisx94 schreef:Er staat nog pincher achter he!Anders was het niet best nee.
gabyfedde schreef:Duhelo schreef:Als je erg actief bent kun je opteren voor een chichuahua of een dobermann pincher.
Als je wat minder actief bent kan een cavalier king charles erg leuk zijn, of bv een franse bulldog oid
Een dobermann????????![]()
![]()
Enig idee wat voor honden dat zijn?
Cavalier King Charles zijn leuke hondjes, maar het ras is enorm doorgefokt helaas. Enorm veel gezondheidsproblemen. Daarnaast niet kortharig (wat TS graag wil).
TS: je kamer is wel heel erg klein. Dat je een hondje wil is begrijpelijk, maar ik denk dat je het beter als droom kan bewaren tot je op een betere plek woont.

Knert schreef:Ik zou ervoor kiezen geen hond te nemen maar bijvoorbeeld een actieve vrijwilligerstaak bij een asiel nemen.
Hond op kamers.. hoe bedenk je het.
Mijn kamergenoot had een kat en die werd al gek.
Irisx94 schreef:Er staat nog pincher achter he!Anders was het niet best nee.
Maar ik zou je inderdaad afvragen of je er wel genoeg tijd voor hebt. Want als je studeert dan is het sowieso niet fair voor de hond. Opvang kun je wel over nadenken (of een uitlaat service).
Ik zou gewoon even alles op een lijstje zetten hoe lang je per dag weg bent voordat je beslist.. Een hond heb je niet voor even namelijk.