Ik zag vandaag een mager en sjofel katje langs de weg zitten toen ik onderweg naar huis was met m'n verloofde. Toen moest hij natuurlijk stoppen van me

Op naar de dierenarts: geen chip, 14 maanden oud ongecastreerd katertje, vreselijk mager (een skelet met haar op), vol klitten, kortom een scharminkeltje maar verder lijkt hij geen enge dingen te hebben. Behalve uiteraard de nodige dosis vlooien, wormen, en teken

Ik ga hem nu zelf opvangen voor het Felix Project, de castratie en andere kosten zijn voor hen, ook de adoptie gaat via hen, maar hij blijft ondertussen gewoon bij mij om lekker aan te sterken.
Hij ligt as we speak op mijn schoot, dankbaar knedend en spinnend. Hij is vreselijk lief. En hongerig

Ik heb veel ervaring met het opvangen van kittens, maar dit is de eerste zwaar onderkomen volwassen kat die ik erbovenop ga proberen te krijgen. Als jullie het leuk vinden om te volgen, kan ik wel laten horen hoe het meneer Scharminkel zal vergaan

Hij gaat trouwens een erg mooie vent worden, hij heeft een prachtige kleur en lijkt wel wat Abessijns oid te hebben. Hij heeft langer haar en gigantische lange pluimen uit zijn oren groeien

PS: naamsuggesties zijn erg welkom!