Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een hele fijne dierenarts 
. Toen mijn DA een keer op verlof was ben ik ooit een wrat bij mijn hond bij deze man laten verwijderen, hij had d'r plaatselijk verdoofd en ik moest haar vasthouden. Ik werd op den duur wat onwel door het bloed, heeft ie me gewoon weggeduwd en mompelde iets dat ik vaker spek als ontbijt moet eten. Ander verhaal, een werknemer van mijn vader is ook bij hem langsgegaan met zijn hond die een operatie nodig had. De operatie zou iets van een 500 euro gaan kosten. Deze werknemer is echter pas geïmmigreerd en zit nogal krap bij kas, dus hij vroeg of het eventueel mogelijk was om de rekening in delen af te betalen. Waarop de DA antwoord "Waarom? Betaald jouw baas je dan niet?", terwijl hij donders goed weet dat mijn vader zijn baas is.
Kuggur schreef:Spotgoedkoop.
Weekend/avond/nacht tarief onacceptabel. Had hij maar geen dierenarts moeten worden.
Altijd bereikbaar, vooral op zaterdagavond, als ik mijn mijn hond moet komen die al 4 dagen lang dezelfde symptomen heeft.
Als ik dezelfde hond na twee á drie jaar onnodig lijden eindelijk kom laten inslapen (bij voorkeur zondagochtend) wil ik uitgebreide psychische steun voor mijn emotionele pijn (waagt hij het te laten blijken niet zo blij te zijn met het gekozen tijdstip klaag ik uiteraard bij het hoofd van de praktijk).
Als ik op het internet hebt gevonden wat eraan scheelt en welke behandeling nodig is dan wens ik dat die exact zo wordt uitgevoerd (en goedkoper, ik heb zelf tenslotte de diagnose geleverd en het behandelplan opgesteld).