Wij hebben thuis 3 honden. 1 wat oudere en 2 nog jonge. De oude hond luisterd super. De 2 jonge daarintegen ...... pfffff hahaha.
Jullie kennen mss mijn topic nog: Help hond poept niet!
Helaas heeft lieve Charley het niet gered... de fokker van hem had op dat moment weer een nestje liggen en we zijn gaan kijken (zijn vrienden van ons) niet handig natuurlijk, want ik werd opslag verliefd op 1 vd pups... het is het nichtje van onze Charley. Goed we hebben haar meegenomen en vooral veel geknuffeld en vertroeteld en haar niet opgevoed
opzich gaat alles nu wel ok. Ze kan voor een koekje wel zitten en met een beetje aandacht ook wel lopen aan de riem zonder te trekken, maar als ze een andere hond ziet draait ze door en is dan niet stil te krijgen. Mw heeft het zelfs al eens voor elkaar gekregen om d'r riem kapot te trekken en op een 2 jarige Duitse herder reu af te stieren (mw heet Cindy en is 25% chiwuawua en 75% dwergpincher) vervolgens na een half jaartje had een kennis van ons een pup in de aanbieding die eigenlijk al gereserveerd was tot het bij z'n moeder weg mocht en toen hij weg mocht zagen ze er toch vanaf. Naja, puppekind ook maar opgehaald. Met deze hetzelfde verhaal. Kan op commando zitten nu aan het trainen om niet te trekken aan de riem, maar onee als er een hond, een kat of zelfs maar een mens loopt. Dan draait hij zo mogelijk nog verder door als Cindy. Hoe krijg ik dit eruit? Als ze een hond zien dan interesseert zelfs iets lekkers ze niet meer, worden helemaal zwart voor ogen lijkt wel...