Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). turtlelito schreef:Royal Canin Convalescence: dit zijn zakjes poeder. Je kunt het zo geven (als een soort papje), maar ook door zijn normale voer doen. Dit is speciaal om te herstellen na een ingreep, er zit veel energie in.
Zelfs mijn kieskeurige kat (het is voor zowel honden als katten) vond het na een uitgebreide keuring best te eten (door zijn natvoer dan, als papje keek hij me aan alsof ik hem wou vergiftigen).
barbar schreef:turtlelito schreef:Royal Canin Convalescence: dit zijn zakjes poeder. Je kunt het zo geven (als een soort papje), maar ook door zijn normale voer doen. Dit is speciaal om te herstellen na een ingreep, er zit veel energie in.
Zelfs mijn kieskeurige kat (het is voor zowel honden als katten) vond het na een uitgebreide keuring best te eten (door zijn natvoer dan, als papje keek hij me aan alsof ik hem wou vergiftigen).
En dit kan je gewoon bij de dierenwinkel halen?
we moeten er altijd zo om lacchen...snauwt de jonkies weg in de keuken en rent op zijn bak af valt soms in de bak van haast... Tcm62 schreef:Ik heb ooit gelezen dat puppy voer voor senioren erg slecht is..de mineralen verhouding anders is en voor oude hond verkeerd is...
Ja kohtje de mijne eet ook als een bootwerker, de andere bakken worden nog eens leeggelikt![]()
we moeten er altijd zo om lacchen...snauwt de jonkies weg in de keuken en rent op zijn bak af valt soms in de bak van haast...
LadyMadonna schreef:Heb je zijn nieren al laten testen? Mijn oude hond had dit ook en toen bleek ze nierfalen te hebben, speciaal voer van Royal Canin, maar dat at ze niet.
Heb me er toen maar bij neergelegd dat het beestje oud was, en 4 maanden later hebben we gaar laten gaan