Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jadybabe schreef:Kattengrit van zoo plus. Loodzware zakken , spul met babypoeder. Wij hebben 3 katten en hebben nog nooit de kattenbak verschoond. Klontert mooi, halen 1 x per dag de klonten uit de bak, geweldig spul. Ik ga zo even het merk opzoeken.
Ik vul alleen bij als het nodig is. Aanschaf van de korrels en van de bak is wat duurder maar wij doen volgens mij iets van een half jaar met die speciale korrels. Ook weleens andere korrels gehad maar dan gelijk wel last van stank.

ellepel schreef:Je doet nu 1x per week nieuw grit , zou dan toch vaker doen.
Ik woon ook met 2 katten klein en ik doe het nu 2x per week en ik ruik niks meer![]()
Ik heb gewoon de stuifvrij korrdls van albert heijn
Wat voor grind heb jij als ik vragen mag? ingedebruijn schreef:Jadybabe schreef:Kattengrit van zoo plus. Loodzware zakken , spul met babypoeder. Wij hebben 3 katten en hebben nog nooit de kattenbak verschoond. Klontert mooi, halen 1 x per dag de klonten uit de bak, geweldig spul. Ik ga zo even het merk opzoeken.
Tigerino Canada gok ik. Fantastisch grit inderdaad. Wij hebben de bak ook nog nooit leeg moeten halen. Blijft ontzettend schoon.
ellepel schreef:Amanda, ik heb stuifvrijkorrels van albert heijn.
kost 2,75 geloof ik voor 10 liter?
Die gooi ik driekwart er van in de bak. Dus een dikke laag er in.
schep elke dag de poep er uit, en ik gooi hem nu vaker leeg omdat de dames wat meer drinken en dus meer plassen.
Nu meestal maandag en vrijdag
Iris82 schreef:Heb je wel een kattenbak met een koolstoffilter? Als ik deze niet regelmatig vervang ruik je het ook heel erg.

. Ideaal. Als je het zonde vindt van je deuren (sommige mensen zeiden in mijn nieuwe huis: ga je echt een gat in je deur maken voor je katten???) kun je later een plaatje over het gat zetten bijv.