Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaaarije schreef:Ik wil mn katten niet op tafel. En ik heb ook geen eettafel.. en de salontafel kan de hond net zo goed bij..
M'n katten zijn 9 van de 10 dagen sochtends niet thuis als ik naar het werk ga, wat dus zou betekenen dat ze alleen savonds als we in de woonkamer zijn eten kunnen hebben. Aangezien hij het snachts ook op eet..
Maaaarije schreef:Ik wil mn katten niet op tafel. En ik heb ook geen eettafel.. en de salontafel kan de hond net zo goed bij..
M'n katten zijn 9 van de 10 dagen sochtends niet thuis als ik naar het werk ga, wat dus zou betekenen dat ze alleen savonds als we in de woonkamer zijn eten kunnen hebben. Aangezien hij het snachts ook op eet..

Floortz schreef:Ikea heeft van die leuke kleine bijzettafeltjes. Als je het voer daar in zet, en voor de kat een paar spijltjes eruit zaagt zodat die bij zijn voer kan, maar te klein voor de hond om door te gaan, dan lost dat veel op.
De bovenkant is een deksel, dus je kunt er zelf makkelijk bij.
Ook de grotere is een mooie oplossing voor de kattenbak. De bodem kun je er uit laten.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70161320/
Goof schreef:Floortz schreef:Ikea heeft van die leuke kleine bijzettafeltjes. Als je het voer daar in zet, en voor de kat een paar spijltjes eruit zaagt zodat die bij zijn voer kan, maar te klein voor de hond om door te gaan, dan lost dat veel op.
De bovenkant is een deksel, dus je kunt er zelf makkelijk bij.
Ook de grotere is een mooie oplossing voor de kattenbak. De bodem kun je er uit laten.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70161320/
Als het gat zo groot is dat er een kat doorheen kan, kan er ook een hondenkop (of meer) in. Lijkt me geen succes, dan gaat de hond met dat ding om zijn kop het huis door.
. Collie2008 schreef:Hier ook, heel irritantWij zetten de bakjes op tafel of op en kastje, maar als ik dat 1 keer vergeet zit meneer alweer te smikkelen
tanjaatjuhh schreef:Kattenluikje in de deur tussen keuken en kamer? deur dicht en hij kan er niet bij