Daar zijn ze dan, 2 grasparkietjes

Zijn 8 weken oud ongeveer. Komen wel van de dierenwinkel maar dit is een hele grote, goede zaak en vogeltjes komen steeds van fokkers dus ga er vanuit dat dit prima is. Als ik ze bij de fokker ga halen weet ik net zo goed niet of het wel helemaal goed is.. dus heb het er maar op gegokt.
Kooi en alle benodigdheden gekocht, kooi vind ik niet super maar die kan altijd nog vervangen worden naar een grotere! De groene heet Kiwi, de blauwe twijfel ik nog over de naam tussen Okki, pino, twitter en ollie ..dus als iemand leuke suggesties heeft. Wil er ook nog wat speeltjes of iets meer in hangen maar ik laat ze eerst maar eens hier aan wennen.

Ze zitten nu nog erg stil op het stokje rond te kijken maar ik laat ze lekker even een dagje met rust.
Als iemand nog leuke en goede tips heeft hoor ik het graag!
Leuk!
vindt die van ons lekker. Alleen 1 parkiet eet het echt, de ander bijt het gewelddadig af en gooit het dan op de grond
onze parkieten vinden het ook heel lekker om te knagen dus hebben we schuurpapier hier en daar om de takken gerold. Vinden ze geweldig! Ze zijn in ieder geval de hele dag druk bezig en praten met elkaar kunnen ze ook héél goed