Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NESCAFE schreef:5 weken is ook wel erg jong om al van de moeder gescheiden te zijn, daar kan jij niets aan doen natuurlijk maar misschien dan toch maar naar de DA. Of telefonisch advies vragen van de weekend arts.
Wat kan het voor kwaad om ze gewoon nog een paar weken te houden.. Maar dat ter zijde..
Ze gingen 4 weken op vakantie dus de kittens moesten weg. Moeder poes is pas 8 maanden en liet ze sowieso al amper drinken. Toen ik ze kwam halen is ze ze niet eens gaan zoeken toen ze in het reismandje zaten.
Baal er echt van, ben er nog mee naar de dierenarts geweest en daar waren ze gezond. Heb even opgezocht maar ze wogen daar 495 poesje en 405 kater. Ik heb zelf geen weegschaal en de dierenarts zei zolang ze goed eten en drinken en geen diarree krijgen of overgeven zit het wel goed.
dood werden ze toch niet gemist aldus eigenaar
zolang ze goed eten en drinken en actief zijn, zit je goed. En het kitten kan uiteraard heel goed perfect gezond zijn geweest op dat moment!
Mijn man was het eens met 1 kitten niet met 2, en heb imo gewoon het beste gedaan wat kon op dat moment.