Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterkte! Coby schreef:Ze zit nu in de sloopfase van de bankSterkte!
Ik denk dat het puur het verkennen is. Die van ons zat ook wel eens in een boom en wist even niet meer hoe en wat. En maakte dan een doodsmak. Daar leren ze van.
Oja zonder discussie te willen veroorzaken een kitten van 10 weken kan prima bij de moeder weg.
'Vroeger'was het heel normaal om een kitten van 6 weken bij de moeder weg te doen. Dat is vaak veel te vroeger maar met 8 a 10 weken is het helemaal prima. Wij hebben nooit geen problemen daarvan ondervonden.
mcfly schreef:Ik zal er wel mee oppassen. Heb vandaag nog bij de dierenarts gezeten met een kitten die van de vensterbank is gevallen. Doordat de groeischijven nog niet dicht zijn, breken ze makkelijker iets.
Probeer anders wat dekens oid onder de krabpaal te leggen, zodat de landing net wat zachter is. Verder kun je er weinig aan doen denk ik. Op deze manier leren ze
Mijn kittens stuiterden overal vanaf maar hebben er nooit iets aan overgehouden. Wat kussens of dekens op de grond kan inderdaad helpen 
speurneusc schreef:De beste tijd om kittens te herplaatsen is niet te kijken hoe oud ze zijn maar hoe zwaar, boven de 750 gram zijn ze goed op gewicht om de wereld aan te kunnen. (buiten natuurlijk ziekte beeld, als ze niet gezond ogen met 750 gram is dat natuurlijk ook niet gewenst)
.Selka schreef:Vind het nog steeds vreemd speurneusc. De mijne woog 2,5 kg. met 14 weken toen hij bij mij kwam wonen. Met zijn geboorte was hij al enorm.