Daarbinnen in zit een squawker (pieper) verwerkt die onweerstaanbaar is voor honden.

4 keer mee gooien en meneer heeft het met zijn sterke kaken weer kapot gemaakt.
Het gaat om een 1 jarige Duitse Staande langhaar reu. Een geweldige leerzame, enthousiaste, baldadige duvel uit een doosje. Vol met energie en zo'n fijne werkhond. Met helaas een veel te harde en enthousiaste beet wat al voor een hoge speelgoedrekening heeft gezorgd.
Toen ik van de week weer speelgoed kon weggooien (van dat hard rubberen spul) besloot ik online eens verder te sneupen en kwam ik op de lijn van de Hyper Squawker uit. Zou volgens de website ideaal zijn voor dit soort honden.
Helaas wil het in elkaar zetten niet zo lekker meer, het dopje valt er steeds van af. Maar nu is het genoeg. Moet ik deze hond nu daadwerkelijk een baksteen geven?
Want ook hard rubberen speelgoed laat het na een week of 10 afweten, als het al niet eerder is . Laatst zo'n mooie vijfhoek in 12 stukjes terug gevonden. 
Wie o wie heeft de tip voor hufterproof speelgoed of om hem respect bij te brengen? Hij wil zo graag kauwen (krijgt ook al veel grote kauwbotten) en speelgoed "dood" maken, dus ik zoek echt iets wat bestand is tegen extreem natuurgeweld?
Kan ik hem niet als proefdier opgeven ergens? Hondenspeelgoed testen?
) en ook die doet het goed.
hebben wel een nieuwe gekregen die het nog doet gelukkig.
!
Nou succes er mee, maakt de zoektocht lastig!