Ik heb een heel leuk poesje: Nouki, ze is alleen niet een basic kat. Ze is hartstikke eigenwijs, en is veel meer buiten dan binnen. ze loopt letterlijk bij ieder huis naar binnen om eens even rond te kijken. Zo hebben we al meerdere keren dingen gehoort als: 'Jullie kat glipte opeens bij ons naar binnen!', 'Er zat opeens een kat bij ons van het aanrecht te snoepen.' etc. Het raarste wat we hebben gehoord is dat er een buurvrouw hier wakker werd met onze kat op haar bed!
Nouki voelde zich daar helemaal thuis met nog een andere kat waar ze ondertussen echt getrouwd mee is en natuurlijk voer wat daar staat voor die kat.Maar er zijn volgens mij ook genoeg mensen in de buurt die haar niet zo leuk vinden... Ze kwam laatst namelijk thuis met een (bijna) kale plek aan de zijkant van haar buik. Wij hebben alle mogelijke oorzaken nagelopen maar uit eindelijk hebben we het denk ik gevonden. De plek leek namelijk wel heel erg alsof iemand haar te pakken heeft gehad met een tondeuse
.Ik vraag mij echt af hoe ze dat ooit hebben gedaan, Nouki is namelijk echt geen knuffelpoesje bij mensen die ze niet kent. Ze is eigenlijk alleen aaibaar bij ons en bij de buurvrouw waar ze dus was blijven slapen en nog steeds wel eens doet! (Buurvrouw vind het prima)
Nu is dit natuurlijk niet echt 'dierenmishandeling' aangezien ze niet gewond is geraakt, maar ik vroeg mij af of bokkers ook ervaring hebben met dit soort nare gebeurtenissen.

Dat zullen je buren vast waarderen.
.