Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die van mij wonen met zijn tweetjes in de voorraadkast. Daar hebben ze 2 planken. De onderste verdieping is om te eten en te poepen, de bovenste verdieping om te slapen. Iedere dag komen ze er smorgens 3 kwartier uit, en dan ergens op de dag nog net zo lang tot ze slapen. Meestal is dat na anderhalf, 2 uur. De rest van de tijd liggen ze te pitten in hun hok. Rond en gezond, en zo blij als een tja... blije fret 

In de jaren dat ik fretten heb gehad heb ik, met het stel wat ik nu heb, 2 koppels gehad die echt leuk samen waren. De rest kon je beter net zo goed alleen houden. Ook had ik een koppel wat uit elkaar moest, vrouwtje sleepte tot bloedens toe met het mannetje.

Pluttersput schreef:Fretten kunnen ook heel goed alleenIn de jaren dat ik fretten heb gehad heb ik, met het stel wat ik nu heb, 2 koppels gehad die echt leuk samen waren. De rest kon je beter net zo goed alleen houden. Ook had ik een koppel wat uit elkaar moest, vrouwtje sleepte tot bloedens toe met het mannetje.
Knert, 11 jaar! Woow, das een hele leeftijd! Tegenwoordig mag je van geluk spreken als ze 6/7 jaar oud worden.. Ik hoop dat die van mij net zou oud als die van jou mogen worden
waar het aan ligt, geen idee. Maar als ik die van mij zie, die heb ik liever bij elkaar dan alleen. Echt 2 handen op 1 buik. Alleen maar spelen, samen slapen, samen slechte dingen doen. Dus ja, t is maar net wat je wil/kan. Maar ik denk dat ze vaker alleen blij zijn dan samen

Ik wou soms wel eens dat er minder tijd in het schoonmaken (en houden) ging zitten haha!
of ja, die krijgen een berg plastic zakken waarmee ze door de kamer rauzen, die moet ik wel overal vandaan halen. Maar verder zijn die van mij behoorlijk netjes