Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en verder veel Racleme maken Paardcool schreef:Ik ben ook pas begonnen met zo bedrijfje ik zal vooral klein contract maken dat erin vermeld staat dat de dier op hun kosten naar da gaat en dat je zoveel krijg per dag. En ik zal vooraf betalen als ik jou was. Doe ik ook. Maar ik vang ook honden op en voor honden heb ik ook vragenlijsten verder veel Racleme maken
Paardcool schreef:Omdat ik flat woon doe ik eigenlijk niet meer dan 1 hok. Of ze kunnen hun flat meenemen. Ben je toevallig ervaren in nagels knippen van konijnen en cavia's? Daar hebben mensen ook veel intresse in
en cavia beertjes die nog ballen hebben kan je niet in dezelfde ruimte zetten waar de zeugen staan. Behalve als die gecastreerd is en groep vrouwen heeft. Dan kan het.Paardcool schreef:Ik doe dat zelf goedkoper. 3 euro maar. Ben ook nog aan kijken kwa prijzenen cavia beertjes die nog ballen hebben kan je niet in dezelfde ruimte zetten waar de zeugen staan. Behalve als die gecastreerd is en groep vrouwen heeft. Dan kan het.
Soms kan je beter ietsjes te ver van lever zitten. Had van de week konijn. De leven zat haast niet dus ik heb ze op goeie maat geknipt. Ben je er angstig voor?
Paardcool schreef:Dan kan je ook aanbieden om langs mensen te gaan om nagels te knippen in jou woonplaats en Oja laat ze eigen voer meenemen. Cavia's zijn gevoelig voor Voer verandering