Ik krijg binnenkort een katertje van 2 vriendinnen voor mijn verjaardag! Ik ben hier super blij mee en 19 juli komt hij naar huis. Dit is phoenix! nu is hij 3 weekjes oud ongeveer!

Mijn moeder is niet echt een kattenmens, maar meer een hondenmens. Nu mag ik dus wel het katje houden en ik heb me goed ingelezen. Ik heb een krabpaal, kattenbak, kussentjes, speeltjes en een vervoersmandje gekocht.
Nu wil mijn moeder dat ik hem 's nachts in dat vervoersmandje of een bench opsluit. Ik ben het hier eigenlijk totaal niet mee eens, enkele nachtjes op het begin tot hij het hier gewend is vindt ik ok, maar niet zijn hele leventje. Ook ben ik nogal huiverig t.o.v. benches doordat ik al vaker gehoord hebt over dieren die zichzelf 's nachts verhangen en je dus 's morgens je dode diertje vind hangend bij de trallies...
Wat vinden bokkers hiervan?

. Kortom na een week was ik het zat en ging het monster trio met z'n drieën in het mega hok. Eindelijk rust. Toen lagen ze opeens samen heel lief te slapen.
Zijn wat topics hierover op Bokt, een kat moet gewoon kunnen aarden op een vaste plek, vaak gaat dit in twee verschillende huizen niet lekker.