Ik moest dit filmpje gewoon echt even laten zien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waar ik vroeger ging babysitten hadden ze 7 ratten zitten. Nida was mijn favoriet kwam altijd in mijn nek zitten en lekken en snuffelen aan mijn oor. Het rare is dat ik altijd als de dood ben dat ze gaan bijten, die tandjes zien er zo gemeen uit. Lauratje_88 schreef:Wat een schatjewaar ik vroeger ging babysitten hadden ze 7 ratten zitten. Nida was mijn favoriet kwam altijd in mijn nek zitten en lekken en snuffelen aan mijn oor. Het rare is dat ik altijd als de dood ben dat ze gaan bijten, die tandjes zien er zo gemeen uit.
Stef_Alinde schreef:dit is heeel herkenbaar :p ik heb 4 mannen en die zouden ook nooit bijten, alleen 2 toen ze ritten waren door de tralie heen maar die dachten dat ik dan wat lekkers door de tralie heen schoof, eigen schuld want dat deed ik altijd :p maar nu zijn ze alle 4 zo super lief met allemaal hun eigen karakter.
Ik zie wel je ratje wat niezen, zou dit wel een beetje in de gaten houden dat het niet heel erg word.
Maar wat een schatje zeg!!!!
Hij had beter knuffel ofzo kunnen heten... Stef_Alinde schreef:je heb spul voor dat niezen, zelf geen ervaring mee omdat ik het nooit heb gebruikt en ook geen ratje had die nieste.
Maar ik zie het op het ratten forum en de ratten facebook groep weel eens voorbij komen.
Misschien is dat ook iets voor die van jou?
Weet alleen niet zo snel hoe het heet maar op de ratten groep of forum kunnen ze je vast verder helpen er mee haha.
Ik ga er binnenkort eens naar kijken!Paisano schreef:Wauw, je hebt het gewoon voor mekaar gekregen om mij een rat superschattig te laten vinden! Wat aandoenlijk
Wil zo graag ratjes, maar heb ook al twee cavia's en ik ben ook maar een arme student
Maar oooooit als ik groot ben komen er ratjes