Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stoof schreef:Gaat hij binnen op de kattenbak? Misschien wil hij buiten om zijn behoefte te doen?
bente_sat schreef:Klinkt bekend, wij hebben nu als oplossing een soort trap naar het dak gemaakt. hij springt op het houthok en daarna op de schutting en dan loopt hij via het dak naar het raam van mijn slaapkamer die altijd open staat. In de winter is het wat lastiger, dan blijft hij gewoon binnen. Overdag zetten we hem dan maar buiten en na 2 weken enorm zeuren heeft hij door dat hij 's nachts toch echt binnen moet blijven
MissBambi schreef:Ik ben geen kattenkenner en zeg nu misschien iets stoms.. Maar kun je via marktplaats geen 2e hands deur scoren met luikje? En de huidige deur bewaren zodat de deur geen gat krijgt mocht de kat binnen een aantal jaar overlijden.
Goof schreef:MissBambi schreef:Ik ben geen kattenkenner en zeg nu misschien iets stoms.. Maar kun je via marktplaats geen 2e hands deur scoren met luikje? En de huidige deur bewaren zodat de deur geen gat krijgt mocht de kat binnen een aantal jaar overlijden.
Dat dus.
De enige oplossing lijkt me een kattenluik zodat hij kan gaan en staan waar hij wil en jullie je rust hebben.
Lau schreef:Kan je geen raampje open laten?
Alle katten die bij ons 's nachts naar buiten willen gaan met mij mee slapen. Dan roep ik bedtijd en dan komen ze of allemaal of soms maar 1 of 2. Ze gaan dan door mijn openstaande raam naar buiten en weer naar binnen. Ze springen van het balkon op de garage en zo op de schutting.