Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:op MP zoeken óók heel veel mensen een hond met wel heel goede bedoelingen,het zou zonde zijn als je een heel leuk baasje zou mislopen omdat je denkt dat alleen maar heel broodfuckend nederland op MP zoekt naar honden...
en misschien een bulldog forum waar je liefhebbers kan vinden??
flashgirlxxx schreef:Ik weet niet waar je woont maar hier heb ik een site van een stichting die dieren vanaf hun eigenaar herplaatst worden: http://www.sosdier.nl. Mijn moeder haar hond hebben we ook via hun een nieuw plekje kunnen geven en er wordt hier goed gekeken naar de mensen waar de hond heen gaat. Ook worden er huis bezoekjes afgelegd om te kijken of de hond echt goed zit. Het zit wel in Friesland en ik weet niet of ze ook buiten de provincie werken. Je kunt ze daarvoor rustig mailen of bellen.

kimmie261 schreef:op MP zoeken óók heel veel mensen een hond met wel heel goede bedoelingen,het zou zonde zijn als je een heel leuk baasje zou mislopen omdat je denkt dat alleen maar heel broodfuckend nederland op MP zoekt naar honden...