Het is vast ijdele hoop, maar ik ben op zoek naar een onverwoestbaar hondenkussen.
Sinds een kleine twee weken hebben we er een Rottweiler bij (geadopteerd; jonge reu van 1,5jaar oud), een super lieve hond, zelfs goed afgericht, maar hij bijt zo graag alle kussen kapot.
Hij heeft een grote hondenmand, die dus nu leeg is

Een gewoon kussen is uiteraard niet bestand tegen hondentanden.
Had ook zo'n kussen uit action, dat leek veel sterker, maar dat heeft hij vanmorgen ook kapot gekregen.
Op het nippertje kunnen vermijden dat al die bolletjes verspreid lagen over het erf

Dus ik hoor graag of er een optie is dat ik in de mand kan leggen dat hij daarop kan liggen.
Meestal legt hij zich wel gewoon op de grond, maar toch..
Oh ja, voor degene die het zich afvragen: hij heeft genoeg beweging

Leeft hier samen met de Jack Russell. Drie dagen in de week is er iemand de hele dag thuis, de overige dagen is er de halve dag iemand thuis.
Als we thuis zijn, lopen de honden vrij over het erf (wonen op een soort boerderij zeg maar), als we weg zijn, zit hij in de schuur van de stallen (heeft dan ongeveer 5m x 20m)
Hij heeft ook genoeg eten, en een groot bot, speeltjes, ...
Wandelingen staan wel op de planning, maar doordat ik nog steeds aan het revalideren ben van een dubbele bekkenbreuk, kan ik nog geen kilometers gaan wandelen.
En sowieso hem moe maken, helpt niet om te vermijden dat de kussens eraan moeten geloven